ibOo ve Bluesea Doğum Gününüz Kutlu Olsun

This post has already been read 70 times!

qSmLy` =BLuesea ibOo Dogum Gunuz KutLu Olsun Yeni Yasiniz Size Huzur Mutluluk Saglik Getirsin. MutLu Yillar .:)

Sets =Doğum günün kutlu olsun daha nice yıllara inşallah ibOo.

Sets =Doğum günün kutlu olsun mutlu yıllar dilerim.. BLuesea

Kedii =Bugün hep gülümse ve her zaman gülümsemek için bir neden bul kendine. Evet, belki yıllar katmaz hayatına ama, muhakkak “hayat katar” yıllarına. Doğum günün kutlu olsun Bluesea abi

Kedii =Öncelikle senin gibi bir abiye sahip olduğum için çok şanslı olduğumu belirtmek isterim..birlikte paylaşmak, birbirimize destek olmak ve yanımda senin varlığını hissetmek çok güzel bir his. Abicim, senden isteğim hayatım boyunca beni bu şekilde çok sevmen ve hep yanımda olman. Seni her zaman çok seveceğim ve bir kardeş olarak her zaman seni destekleyeceğim. Yardıma ihtiyacın olduğunda yanında önce ben olacağım.ABİM yüreğimin hasret abidesi aynaya baktığım da yüzünü gördüğüm bütün yollarımın son durağı . seni gerçekten çok seviyorum Aslanlar gibi merak etme biz birlikteyiz abimm doğum gunun kutlu olsun bütün ömrüm bizimle olsun.

yohh =İbOo mm ağzını burnunu yediğimmmm nice mutlu yıllara kardeşimmmmm sana çok ama çok seviyorummmm..

yohh =Laaann ökss BLuesea cok iyi adamsın sana da cok seviyorum ummmmmmaaaaaaaahhhhss nice mutlu yıllara balımm

Cirkin =Sevgili iBoO enistecim, duydum ki yaslanmissin.  Bir demde ben vurayim dedim.  Yillarin senden goturemedigi tek sey gulusun ve sevdigin kadin olsun. Keske dedigin butun guzellikler yoluna serilsin insAllah. Yeni yasin kutlu olsun, nice yaslara..

Cirkin = BLueSea, gicik insan.. Ruya’min en guzel Ruyasi,  dogum gunun kutlu olsun enistecim. Yaş kaçti? Tamam tamam soyleme bir ayagin cukurda zaten 🙂 Sevdiklerinle birlikte bol saglikli senelere insAllah, iyiki varsin..

LucaS =Yaşadığın anları ilerde gülümseyerek hatırlayacağın, hayatında acıdan çok tebessümün olacağı güzel bir yıl olması umuduyla… İyi ki doğdun ibOo

LucaS =Yeni yaşın kutlu olsun. Umarım yeni yaşında mutlu günler seninle olur. Sevdiklerinle birlikte olduğun nice güzel yıllara. Doğum günün kutlu olsun Bluesea, iyi ki doğdun.

ALbay =BLuesea yani Kaan mutlu yılların olsun kardeşim iyiki dogdun iyiki varsın

ALbay =İbOo mm canım kardeşim dogum günün kutlu hayatın bir ömür boyu mutlu olsun inşallah seviyorum seni kanka iyi varsın…

Hata =Bir gün iş yerindeyim ve aylar sonra Skype mi açmışım ve açık unutmuşum. Bir bakarım ki Kaan arıyor. Telefonu açarım abi nerdesin sen diyen kaanimi o Samimiyeti o muhabbeti anlatamam. Arkasından abi seni sunucu sahibimiz çok sevdiğim seninde, tanisan çok sevecegin iboo ile tanistirmak istiyorum diyip iboo yu bağlayan uzun zamandır tanıdığım ve çok çok kıymet verdigim Kaan abim beni çok güzel insanlar la tanistirdin seninle dertlestik zaman geldi neselendik ve kardesim seni çok seviyorum doğum gününü kutlar yeni yaşının sana öncelikle sağlık huzur getirmesini diler ömür boyu mutluluklar dilerim.

Hata =ibOo kardeşim ile tanıştım telefon da konuştuk abi ya dedi seni öyle bir anlattıki telefonda Kaan ben seni görmeden sevdim diyen ibomun o muhabbetini anlatmak imkansız. Öyle düzgün öyle güzel Kibarki anlatamam. Derken sunucuda beni pırlanta gibi insanlarla tanıştırmasinimi desem dertlesmelerimizi desem yohh albay ile beraber beni öpmeye kalkmalarinimi desem kırılan insanlar için nasıl üzüldüğünü mu desen ne dersem diyim kardesimin o güzel yüreğini anlatamam. İbo abim benim yeni yaşınin sana önce sağlık huzur getirmesini diler bir ömür mutluluklar dilerim. (İbrahim – Kaan ikinizide iyiki tanıdım )

HiFa =Güven, sevgi, saygı, anlayış, hoşgörü bunları bir arada tutan, en ufak huzursuzluğumda yanımda olan ve yanında olduğum için mutlu olduğum arkadaşım iyi ki varsın ve iyi ki doğdun. Rabbim karşına her zaman hayırlı insanlar çıkarsın İbOo

HiFa =Saygı ve güven duygusunu tattığım ikinci insansın Bluesea iyi ki varsın ve iyiki tanımışım   Rabbim yeni yaşında ve ömrünün geri kalanında sevdiklerinle mutlu yaşamanı nasip etsin. Kalbinden geçen hayır dileklerin kabul olsun iyiki doğdun =)

AreS =Hani İnsanlar Birilerini Daha qörmeden yan yana oturup cay dahi içmeden uzaktada olsa yurekler birdir dedikleri vardır Ben seninle tanıştıqım qunden itibaren Sanki Yıllardır Tanıyormuşum qibi.ve sen kardesm deyip yureqini actıqın qunden beri ailemin bir ferdiymişsn qibi hem abim hem kardesm hem arkadasm hem dostum sen ibOo sen iyiki doqdun iyiki varsın doqum qunun kutlu olsun Benim Git desede qidemediqim kardesim..

AreS =Cok fasla zıt dussekte seninle yinede kütük bi adamsın 🙂 şaka şaka Kaan keke Kendi sahsıma Söylemek qerekirse Sayqılı ve Adil bi adamsın bunun için sana sonsuz tşk ederim..ve bluesea ömrün boyunca saqlıkla huzurla sevqiyle sayqıyla yaşa nice senelerin olsn…selam ve dua ile.

Elite=Hayatında bazı insanları tanırsınız ya.Bende ibOo ve BlueSea’yı tanıdım.Gerek sohbetleriyle gerekse samimiyetleriyle gerekse güleryüzlülüğüyle sizleri tanıdığıma memnun oldum.Değerli dostlarım acısıyla tatlısıyla koca bir yılı geride bıraktınız.Yeni yaşınız sizlere hayırlı kapılar açsın inşallah.

Ayısıgı=günLerDen ßir qün yoLLaR kesişiR.. ßir kanaL  o Da ne .. içinde sımsıcakk bir aiLe.. yuva olur oDaLaRı. DeRken Cann oLunuR.. SizLeRi seviyoRum ..  ibOo ve BLuesea Doqum qününüz kutLu oLsun. Daha nice bizLi bizLi yıLLaRa .. Ayısıgı..

ibOo=Bir yıl oldu Can karDeŞim senin ile tanışalı…  Dolu dolu bir yıl beraber geçti sunucumuzda. Bir gun olsun Allahın kuluna ne sen beni ne ben seni Satmadık. Bu yaşıma kadar keşke tanısaydım seni dediğim nadir adamlardan bitanesi sensin. Sen ömrümde gördüğüm kalbi en guzel adamlardan birisin. ibOo nun kardeŞi  sohbetyildizi nin baŞ tacı varlığın her Daim başımın tacı olSun Doğum gunun kutlu olSun…

iLSu=Kanala ilk girdiğimde acaba burda durabilirmiyim diye çok düşündüm açık konuşmak gerekirse hiç sevmemiştim ortamı ama bir kaç gün izlediğimde sohbetyildizin’daki samimiyeti hiç bir yerde görmedim. Kanal sahibi dendiği zaman akla egolu kişiler gelir genelde ama sen onlardan değilsin. Sen duruşunla konuşmalarınla insanları bu kadar koruyup kollaman ayrı bi konu tabiki gerçekten parmakla gösterilecek insansın. ibOo ! iyiki doğmuşsun iyiki varsın doğum günün kutlu olsun can nice mutlu senelere 🙂

AnqeLiC=Notalar olmadan müzük ahenk olmadan şiir olmaz. Hayatın en değerli kavramı arkadaşlık ise sensiz olmaz. Hayatın geri kalanı yüreğinin güzelliği gibi dolu geçsin hep mutlu olman dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun ibOo..

AnqeLiC=Bugün hep gülümse ve her zaman gülümsemek için bir neden bul kendine .Hayata değer bi yaşam sevmeye değer bi aşk dostluğa değen bir arkadaştan asla vazgeçme mutlu ve sevgi dolu günler senin olsun doğum günün kutlu olsun BLuesea..

Jack=Selam tanıyalı uzun zaman olmadı seni ibOo fakat seni yıllardır tanıyormuş gibiyim.Canım kardeşim dedilerki ibOo’m bugün doğmuş iyiki doğmuşki bu güzel insanla tanışma fırsatı bulmuşum.Doğum günün kutlu olsun kardeşim nice sağlıklı yaşlara..

Jack=Selam BLuesea BLuesea sana ne diyeceğimi bilmiyorum toprağım :d Aklıma Ulaş’a ettiğin dua geldi :dd Kanalın neşe kaynağı insanların yüzünde tebessüm bırakan adam gibi adam (ksjhkfh) iyiki doğdun ki iyiki tanımışım seni. Doğum günün kutlu olsun canım kardeşim nice sağlıklı yaşlara..

BLuesea =Süslü sözler söyleyemem, göstermelik olsun diye hediye alıp gelemem. Uzaktasın diye unuttum diyemem. Doğum günün kutlu olsun hatırlanmak olsun bu seneki hediyen.Doğum günün kutlu olsun kardeşimm muuuaaahhhhhh :d

My =Sevgili dedecik sizleri tanidiğim günden beri verdiğiniz değeri samimi ve içtenliğinizi çok taktir ediyorum bu tamamen bir bütün çekirdek aile oluşumuzdan fakat bazi insanlar nekadar samimiyetsiz olsada senin samimi olman ve herzaman en büyük destek çıkan bize ve sohbet mekanimizda her işimize koşan kiymetli BLuesea Amcam..Dilerim yeni yaşın sana şans sağlık mutluluk sevgi ve en sonunda para getirsin Doğum günün ve yeni yilini en içten dileklerimle kutlar yeni yaşinda haddinden fazla sana şans getirme dileği ile sohbetyildizi ailesi tarafindan çok seviliyorsun ..

Kahve=Tam 10 ay önce oda Herkez gibidir diyip az bakıp çıkmak için gelmistim yanina günler haftaları haftalar ayları kovaladı ve ben birkez olsun pişman olmadım geldime. Senle yeniden öğrendim guvenmeyi sevmeyi dostluğu kardeşliği sen benim oz kardesimsin illaki kan bağına gerek yok sevmek için bugunmde yarinmda taki ölene kadar varlığına sukrederim iyiki varsın iyiki benim kardesimsin herzamanda ol olurmu poğaça yanaklim iyiki dogmusun iyiki seni tanimisim iyiki bu kadar sevmisim seni İboomm cankardesim Rabbim uzun sağlıklı ömürler versin sevdiklerin ve benimle Nice mutlu senelere.

Kahve=Sevgili Kaan uzun yıllar oldu senle tanisali ama ben seni buraya geldikten sonra tanıdım sevdim ve gerçekten güvendim tüm samimiyetimle dostlugumla bu gününde yaninda olduğumu bilmeni isterim. Hayat bize ne getirir bilemeyiz ama gerçek olan birşey var oda Çok seviliyosun Umarım hayatin boyunca da hep sevip sevilmen dileğiyle Doğum günun kutlu olsun Kardeşim nice mutlu sağlıklı senelere hep beraberce iyiki dogmusun iyiki varsın.BLuesea..

SibeL=Kaan ilk zamanlar seni ben bi 2 aydır bot sanıyordum. İyiki bot değil Canlı’sın Can’sın.. Doğum günün kutlu olsun nice senelerin olsun insALLah sevdiklerinle beraber..

SibeL=İbrahim iyikide ben gelmişim buraya iyikide seni tanımışım sen varya harbi harbi Adam’sın.İbrahim efsaneler kolay yetişmiyor senin yetiştiren annenin ellerinden yildiz sohbet ailemiz ile ellerinden öperiz 🙂 iyiki varsın iyikide tanımışım iyikide tanıdık seni doğum günün kutlu olsun nice sevdiklerinle ailen ile vede en kıymetlin değerlin dünyada tek olan Aybüken ile mutlu ol hep,hep gül.. Her zaman yanındayız her zaman yanındayım. Çok şeyler yazmak isterdimde artık geri kalanıda gelecek doğum gününde yazarım 🙂 seviliyorsun hepte sevileceksin. Not:Sana Tadelle değil bütün tüm çikolatalar feda olsun sana be Adammm!

Erdemm:Kaan kalbin hangi güzek şey için çarpıyorsa (iLSu) her doğan güneş sana onu getirsin doğum günün kutlu olsun mutlu sağlıklı huzurlu yıllar dilerim.

Erdemm:Sevgili ibOo bugün seni düşünenn birilerinin olduğunu sevincini ve mutluluğuna ortak olduğumu hisset tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğimle nice yıllara doğum günün kutlu olsun.

SoNFaSIL=ibOomm canımın içi… Küçücük yüreğinde kocaman bir sevgi taşıyanım.. Bilmem kaç yıl oldu seninle tanışalı ( Aslında biliyorum çaktırma ??) Galiba hatırlamak istemeyip ezelden ebede demek istiyorum.. Seni tanımlamak için sana nasıl hitap etsem ki… Kardeş oğul arkadaş dost sırdaş hangisi sana daha çok yakışır, seni anlatır bilemedim… Tüm güzellikleri barındıran yüreğine şöyle bir kaç seneyi de beraber doldurmuş ve hala da heybene atmaya devam ediyorsun… Taşıdığın heybende güzel ahlak, dürüstlük, doğruluk ve yüzünden hiç eksik olmayacak olan gülümsemelerin daha da çoğalsın… Rabbim gönlünden geçen tüm güzellikleri sana ömrün boyunca nasip etsin inşaallah…. İyikim…. Birtanem… iyi ki doğdun yakışıklım… Seni seviyorum… ???????

SoNFaSIL=Sevgili Bluesea seni nasıl anlatsam ki .. Yardımsever Güleryüzlü eh bu meziyetleri de taşımak o kadar kolay değil sanırım… Rabbim yüreğinden geçenleri nasip etsin inşaallah ablacığım… İyi ki doğmuşsun… İyi ki varsın.. ???

Kaan=Sevgili adasim, topragim. Oncelikle Bu guzel gununu kutlar hayatinda basarilar dilerim. Sevgili iLSu kardesim ilede birlikteliginiz bir omur boyu devam etsin. Sevgiler. Kaan.

Kaan=ibOo m,  dogum gunun kutlu ve mutlu olsun aslan kardesim. My ilede bir omur boyu mutluluklar diliyorum.. Kaan.

iLSu=içimde sana ait bir deniz vardı ve o denize girmek gibiydi kalbine girmek ilk başta korkarak ürkerek girmekten çekindiğim.

Yavaş yavaş küçük adımlarla yürüdüm sonra senin dalgaların aldı beni en derine sürükledi, yani sana. Bir süre sonra alıştım

ısındım denizine vuran güneşinle hiç çıkmak istemedim kalbinden, yorulsam bile.Çünkü biliyordum kalbinden çıksam titreyeceğim

sensizlikten.En çok maviyi yani seni sevdim.Ben aslında senden daha güzelim 🙂 o da seni sevdiğim için. Benim galaksim

senin göz çukurların dudağının tam kenarındaki gülüşünse evrenim.Sev beni kalbini korkak alıştırma çünkü ben en büyük korkularımı

seninle yendim.Güzel sevemez kimse seni benim gibi sana sevdiğimi söylemekten daha çok sevdiğimi hissettirerek severim.

Seni sevmenin nasıl bir duygu olduğunu sana açıklayamam ben. Ama sevginin en güzel halini her gün sana yeniden aşık olarak hissettirebilirim.

Ve tüm bunları hissetmeye doymaz kalbin.Aynı şehirde yaşamıyoruz belki ama aynı gökyüzü altında nesef alıp veriyoruz ben bununla bile

mutlu olabiliyorum.Şu gerçeğide unutma sen her zerrenle bana aitsin sen benimsin öylede kal.Sen benim hoşgörümsün en zorda kaldığım anda

bile düşünceme izinsiz girip, tüm kötü düşünceleri temizleyen ve yerlerine umut eken hoşgörümsün.Benim için aldığım her nefesi anlamlı

kılan hayallerimsin, seni yaşamak soğuktan donmak üzereyken, son anda hayata tutunmak gibi değerli. İyi ki doğdun sevdiğim,

ruhumun ikizi, sevdanın en temizi.Mutlu Yıllar BLuesea..

My= Zamanin bir gününde anne adi Z. baba adi H. olan iki kişiden dünyaya bir sevimli bebek gelmiş ve adina İbrahim koymuşlar günler aylari aylar seneleri kovalamış ve o sevimli bebek seneler sonra yakışıklı bir beyfendi olmuş ve ona İbrahim deilde İbOo diye seslenir olmuşlar..Rüya gibi bir gündü o gün hiç aklimdan çıkmadiği gibi ruhuma kazinmiştı İbOo adi.. Günler sonra alışkanlik haline getirmiştik konuşmayi ve ben o gün anlamiştim sana çoktan alıştığımı Sevgilimm ben yapayanliz kör bir kuyuda etrafima duvarlar örmüşken kendimi herşeyde noktalamişken birden sen geldin hayatima beni benden alip karanlığıma Işık tutup ellerimden tutup ve bana hayata sarilmayi öğreten biricik dünyam İbOomm öyle bir girdinki hayatima her gün seni sevmenin nekadar güzel olduğunu her gün Allah’a dua edip ellerimi kaldirip yüzüme sürdüren kalbimin tek Sahibi.. Tam 9 ay önce hayatima bir mucuzie gibi geldin hayatima anlam kattiğin gibi bana dünyanin tüm güzelliklerini bana sevdirdin gecem gündüzüm oldun aldiğim nefes baktiğim her yer yürüdüğüm yollar oldun benliğimi saran tek insan hayatima varliğin ile anlam katan adam .. Canimin içi kalbimin birincisi kelimeler cümleler kifayetsiz kalıyor sana avazim ciktigi kadar bağırmak istiyorum seni çokkkkkkk seviyorum gönül gözüm kalbim ruhum nefesim öyle bir havada geldin ki sen bana vazgeçilmezim oldun Seni öyle seviyorum ki ilk günki gibi hala heycanli hala sabirsiz .. Her gece dualarimda yer alan gözlerimi seninle kapayip seninle açan dünyanin tüm yeşillikleri gözlerinde toplanan adam canimin içi doğum günün kutlu olsun dilerim ömür boyu mutluluk senin peşini birakmaz seni öyle çok seviyorum ki din kültürü sinavinda melekler sorusunda ismini yazmaktan çekinmeden yazacağim tek adam İbOommmm kahrinda hoş lütfünda seni çok seviyorum.. Kurabiyem (:

 

Boreas: son söz bana düştü sanırım kardeşlerim iyiki doğdunuz iyi ki tanımışım sizleri nice sevdiklerinizle mutlu senelere

ETİKETLER :
%d blogcu bunu beğendi:
sohbet sohbet sohbet sohbetsohbet